Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Modliborzycach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GOSPODARKI ZIEMIĄ, NIERUCHOMOŚCIAMI I MIENIEM

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Modliborzycach ul.Józefa Piłsudskiego 63 23-310 Modliborzyce
Data ogłoszenia
2022-05-16
Termin składania dokumentów
2022-05-27
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Preferowane osoby ze stażem pracy na podobnym stanowisku i wykształceniem kierunkowym o specjalności geodezyjnej/gospodarki przestrzennej .

2. znajomość:

- wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej,

- ustawy o gospodarce nieruchomościami;

- ustawy o księgach wieczystych i hipotece;

- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;

- ustawy o samorządzie gminnym;

- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

- ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko

- ustawy Prawo ochrony środowiska

- Kodeks cywilny.

- ustawy o opłacie skarbowej

- Kodeks postępowania administracyjnego

- ustawy o ochronie danych osobowych

- ustawy o dostępie do informacji publicznej

3. umiejętność:

- obsługi komputera, programów MS Office,

- sprawnej organizacji pracy,

- pracy w zespole,

- samodzielnego rozwiązywania problemów,

- nawiązywania kontaktów;

4. odpowiedzialność, lojalność, obowiązkowość, odporność na stres, uczciwość, komunikatywność, kreatywność, systematyczność, samodzielność.

Zakres obowiązków

1) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami i uchwałami Rady Miejskiej w zakresie: sprzedaży nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, oddawania w użytkowanie wieczyste, oddawania w trwały zarząd, zrzekania się, darowizny, zamiany.

2) Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości m.in. poprzez: komunalizację, zamiany, scalanie i podziały, odpłatne i nieodpłatne nabywanie od osób fizycznych i prawnych, korzystanie z prawa pierwokupu, inne czynności prawne.

3) Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.

4) Wydanie zaświadczeń o ostateczności Aktów Własności Ziemi

5) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości – gruntów i budynków stanowiących własność Gminy.

6) Przygotowywanie decyzji o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd oraz o wygaśnięciu prawa trwałego zarządu na wniosek jednostki organizacyjnej lub z urzędu.

7) Prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług rzeczoznawców i geodetów, w zakresie przygotowania zleceń, odbioru i weryfikacji wykonanych prac.

8) Przygotowanie całości dokumentacji w tym geodezyjnych, operatów szacunkowych odpisów z Ksiąg Wieczystych i innych niezbędnych dokumentów w celu zbycia nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych.

9) Badanie ksiąg wieczystych dla potrzeb gospodarki mieniem.

10) Przygotowywanie i składanie wniosków o założenie lub zmianę ksiąg wieczystych.

11) Przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.

12) Przygotowywanie zarządzeń burmistrza dotyczących gospodarki nieruchomościami.

13) Prowadzenie postępowań dotyczących rozgraniczenia nieruchomości.

14) Prowadzenie postępowań dotyczących podziału nieruchomości.

15) Uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem granic nieruchomości po wykonaniu podziałów, rozgraniczeń, wznowień granic, itp.

16) Bieżąca kontrola sposobu użytkowania nieruchomości gminnych oddanych w posiadanie zależne.

17) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem i dzierżawą mienia gminnego, w tym m.in.: przygotowywanie umów, wypowiadanie umów, przeprowadzanie przetargów na najem i dzierżawę nieruchomości.

18) Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania służebności gruntowych i przesyłu

19) Prowadzenie postępowań dotyczących wydania decyzji środowiskowych

20) Nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom.

21) Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest

22) Prowadzenie teczek merytorycznych obejmujących dokumentację poszczególnych zadań oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zgodnie z rzeczowym wykazem akt.

Wymagane dokumenty

a. list motywacyjny;

b. życiorys (CV);

c. kserokopie świadectw pracy (w przypadku, gdy kandydat był już zatrudniany);

d. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);

e. ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach;

f. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

g. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

h. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

i. kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych)

j. kwestionariusz osobowy – stanowiący załącznik do ogłoszenia

k. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 530);

l. oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Modliborzycach.

Warunki pracy

a. praca biurowa na 1 etat w podstawowym systemie czasu pracy,

b. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

c. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

d. wynagrodzenie wypłacane miesięcznie; e. Urząd nie jest przystosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych (jednopiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Modliborzycach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Miejskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce (sekretariat – pokój nr 2; I piętro), z dopiskiem:
4
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki ziemią, nieruchomościami i mieniem”. w terminie do dnia 27 maja 2022 roku do godziny 15:00.

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Złożonych dokumentów Urząd Miejski w Modliborzycach nie zwraca. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieniu o terminie i miejscu testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.modliborzyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63. Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.

Załączniki
  • pdf pobrano: 3 razy
  • pdf pobrano: 1 raz
  • pdf pobrano: 30 razy

  • Wybrany kandydat
    Karolina Chorębała
    Uwagi
    Miejsce zamieszkania: Dąbie 60, Spełnia wymagania formalne

    Uzasadnienie wyboru
    Wybrana kandydatka na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki ziemią, nieruchomościami i mieniem spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej komisja wysoko oceniła przygotowanie merytoryczne kandydatki. Posiadana wiedza i umiejętności kandydatki mogą zapewnić prawidłowe wykonywanie obowiązków na stanowisku ds. gospodarki ziemią, nieruchomościami i mieniem.
    Karolina Chorębała
    Uwagi
    Miejsce zamieszkania: Dąbie 60, Spełnia wymagania formalne

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Dolecka-Jocek
    Dodano do BIP dnia 16-05-2022 14:47:15