STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GOSPODARKI ZIEMIĄ, NIERUCHOMOŚCIAMI I MIENIEM
wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
1. Preferowane osoby ze stażem pracy na podobnym stanowisku i wykształceniem kierunkowym o specjalności geodezyjnej/gospodarki przestrzennej .
2. znajomość:
- wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami;
- ustawy o księgach wieczystych i hipotece;
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
- ustawy Prawo ochrony środowiska
- Kodeks cywilny.
- ustawy o opłacie skarbowej
- Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy o ochronie danych osobowych
- ustawy o dostępie do informacji publicznej
3. umiejętność:
- obsługi komputera, programów MS Office,
- sprawnej organizacji pracy,
- pracy w zespole,
- samodzielnego rozwiązywania problemów,
- nawiązywania kontaktów;
4. odpowiedzialność, lojalność, obowiązkowość, odporność na stres, uczciwość, komunikatywność, kreatywność, systematyczność, samodzielność.
1) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami i uchwałami Rady Miejskiej w zakresie: sprzedaży nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, oddawania w użytkowanie wieczyste, oddawania w trwały zarząd, zrzekania się, darowizny, zamiany.
2) Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości m.in. poprzez: komunalizację, zamiany, scalanie i podziały, odpłatne i nieodpłatne nabywanie od osób fizycznych i prawnych, korzystanie z prawa pierwokupu, inne czynności prawne.
3) Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.
4) Wydanie zaświadczeń o ostateczności Aktów Własności Ziemi
5) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości – gruntów i budynków stanowiących własność Gminy.
6) Przygotowywanie decyzji o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd oraz o wygaśnięciu prawa trwałego zarządu na wniosek jednostki organizacyjnej lub z urzędu.
7) Prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług rzeczoznawców i geodetów, w zakresie przygotowania zleceń, odbioru i weryfikacji wykonanych prac.
8) Przygotowanie całości dokumentacji w tym geodezyjnych, operatów szacunkowych odpisów z Ksiąg Wieczystych i innych niezbędnych dokumentów w celu zbycia nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych.
9) Badanie ksiąg wieczystych dla potrzeb gospodarki mieniem.
10) Przygotowywanie i składanie wniosków o założenie lub zmianę ksiąg wieczystych.
11) Przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.
12) Przygotowywanie zarządzeń burmistrza dotyczących gospodarki nieruchomościami.
13) Prowadzenie postępowań dotyczących rozgraniczenia nieruchomości.
14) Prowadzenie postępowań dotyczących podziału nieruchomości.
15) Uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem granic nieruchomości po wykonaniu podziałów, rozgraniczeń, wznowień granic, itp.
16) Bieżąca kontrola sposobu użytkowania nieruchomości gminnych oddanych w posiadanie zależne.
17) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem i dzierżawą mienia gminnego, w tym m.in.: przygotowywanie umów, wypowiadanie umów, przeprowadzanie przetargów na najem i dzierżawę nieruchomości.
18) Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania służebności gruntowych i przesyłu
19) Prowadzenie postępowań dotyczących wydania decyzji środowiskowych
20) Nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom.
21) Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest
22) Prowadzenie teczek merytorycznych obejmujących dokumentację poszczególnych zadań oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
a. list motywacyjny;
b. życiorys (CV);
c. kserokopie świadectw pracy (w przypadku, gdy kandydat był już zatrudniany);
d. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
e. ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach;
f. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
g. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
h. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
i. kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych)
j. kwestionariusz osobowy – stanowiący załącznik do ogłoszenia
k. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 530);
l. oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Modliborzycach.
a. praca biurowa na 1 etat w podstawowym systemie czasu pracy,
b. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
c. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
d. wynagrodzenie wypłacane miesięcznie; e. Urząd nie jest przystosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych (jednopiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy).
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Modliborzycach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Miejskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce (sekretariat – pokój nr 2; I piętro), z dopiskiem:
4
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki ziemią, nieruchomościami i mieniem”. w terminie do dnia 27 maja 2022 roku do godziny 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Złożonych dokumentów Urząd Miejski w Modliborzycach nie zwraca. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieniu o terminie i miejscu testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.modliborzyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63. Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
Dodano do BIP dnia 16-05-2022 14:47:15