Stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych
wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz ukończone studia podyplomowe o kierunku zamówienia publiczne lub wykształcenie wyższe prawnicze;
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz ukończone studia podyplomowe o kierunku zamówienia publiczne lub wykształcenie wyższe prawnicze;
2) doświadczenie zawodowe – minimum roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
3) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. zamówień publicznych
7) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość regulacji prawnych i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej - ustawa prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o podatku od towarów i usług, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o finansach publicznych,
o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego,
2. praktyczna znajomość problematyki zamówień publicznych oraz finansów publicznych,
3. umiejętność:
-interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,
- sporządzania dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- badania wiarygodności finansowej podmiotów - oceny sprawozdań finansowych,
- weryfikacja kosztorysów ofertowych,
- analitycznego myślenia,
- pracy zespołowej,
- współpracy z ludźmi,
- skrupulatność, odpowiedzialność, samodyscyplina, asertywność, konsekwentność, terminowość, odporność na stres, sumienność.
1. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których stosuje się przepisy Ustawy PZP oraz postępowań, do których nie stosuje się przepisów Ustawy PZP,
2. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania
i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3. Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4. Opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
5. Przesyłanie drogą elektroniczną ogłoszeń o zamówieniach publicznych do publikacji
w Biuletynie Zamówień Publicznych, zamieszanie dokumentów przetargowych na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Modliborzycach oraz BIP-ie, publikowanie ogłoszeń
o zamówieniach publicznych poprzez wywieszenie ich na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Modliborzycach,
6. Sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej.
7. Przedkładanie członkom Komisji Przetargowej i Burmistrzowi Modliborzyc dokumentów dotyczących przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne do zatwierdzenia,
8. Sporządzenie dla potrzeb Burmistrza Modliborzyc okresowych informacji z wykonanych zamówień publicznych,
9. Opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa UZP i Burmistrza Modliborzyc,
10. Przygotowanie odpowiedzi na korespondencję skierowaną do rozpatrzenia przez Kierownika Referatu.
11. Terminowe opisywanie pod względem zgodności z Ustawą Prawo zamówień publicznych faktur i rachunków przedkładanych przez poszczególnych wykonawców, dbanie o terminowe przekazywanie opisanych faktur i rachunków do Referatu Finansowego,
13. Dbanie o terminowe zwroty wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Gminę Modliborzyce,
14. Dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków,
15. Dbanie o wizerunek Urzędu Miejskiego w Modliborzycach jako jednostki mającej na celu służenie mieszkańcom Gminy,
16. Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności,
17. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska,
18. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami i gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
- Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd Miejski lub publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych
w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielanie takich zamówień.
21.Prowadzenie teczek merytorycznych obejmujących dokumentację poszczególnych zadań oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zgodnie
z rzeczowym wykazem akt.
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych; - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku
- kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych)
- kwestionariusz osobowy – stanowiący załącznik do ogłoszenia
- praca biurowa na 1 etat w podstawowym systemie czasu pracy,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- wynagrodzenie wypłacane miesięcznie;
- Urząd nie jest przystosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych (jednopiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy).
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Modliborzycach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Miejskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce (sekretariat – pokój nr 2 ; I piętro)
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Miejskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce (sekretariat – pokój nr 2 ; I piętro), z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych”,
w terminie do dnia 13 kwietnia 2018 roku do godziny 12:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Złożonych dokumentów Urząd Miejski w Modliborzycach nie zwraca.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieniu o terminie
i miejscu testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.modliborzyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63.
Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2016.922 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2016.902 ze zm.)”.
Dodano do BIP dnia 30-03-2018 09:09:12