Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Modliborzycach

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik
Telefon
15 87 17 153
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań urzędu stanu cywilnego należy:

  1. udzielanie i cofanie pozwoleń na prowadzenie zbiórek publicznych,
  2. dokonywanie kontroli dokumentacji związanej z przeprowadzaniem zbiórek publicznych,
  3. przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach publicznych,
  4. wydawanie decyzji o zakazie zgromadzeń publicznych w przypadkach przewidzianych w ustawie,
  5. realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
  6. realizacja ustawy o aktach stanu cywilnego,
  7. współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  8. koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki zjawisk patologii społecznej,
  9. prowadzenie spraw związanych z pożytkiem publicznym oraz współpraca z organizacjami pozarządowymi
  10. sporządzanie spisów wyborców
  11. prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic, placów oraz numerów porządkowych nieruchomości
  12. przyjmowanie wniosków dotyczących zmiany imion i nazwisk
  13. prowadzenie spraw dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejwanych
  14. gospodarka lokalami socjalnymi
  15. prowadzenie spraw dotyczących Karty Dużej Rodziny

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds dowodów osobistych i ewidencji ludności
Okres obejmowania stanowiska:
od 1994-09-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 2

 


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik USC
Okres obejmowania stanowiska:
od 2014-12-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 3

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kędzierska Irena
Data wytworzenia informacji:
2015-03-12
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2012-10-22