Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Modliborzycach

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat ds. Inwestycji
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań referatu rolnictwa i rozwoju gospodarczego należy:

  1. współpraca ze służbą weterynaryjna w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej,
  2. gospodarka gruntami,
  3. tworzenie zasobów gruntów na cele budowlane, ustalanie cen działek i ich zbywanie,
  4. zarządzanie zasobami gruntów komunalnych,
  5. ochrona terenów rolnych i leśnych,
  6. prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
  7. dysponowanie środkami gospodarki gruntami i gospodarki mieszkaniowej
  8. dokonywanie sprzedaży zasobów mieszkaniowych,
  9. wydawanie zezwoleń na wcześniejsze zbycie nieruchomości przejętych w wieczyste użytkowanie,
  10. zarząd mieniem gminnym i wspólnotami gruntowymi,
  11. wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów komunalnych państwowym jednostkom organizacyjnym w zarząd,
  12. orzekanie o wygaśnięciu prawa użytkowania lub zarządu,
  13. sprzedaż, dzierżawa gruntów Skarbu Państwa zgodnie z zawartą umową z Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa,
  14. ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomości,
  15. wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości,
  16. zajmowanie nieruchomości na cele wojskowe i obronne,
  17. opracowywanie planów rekultywacji gruntów zdewastowanych i zdegradowanych,
  18. programowanie i prowadzenie przedsięwzięć w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej oraz nadzór nad gospodarką leśną,
  19. zadania z zakresu kanalizacji, zaopatrzenia w wodę, zaopatrzenia w energię elektryczną,
  20. sprawowanie nadzoru i kontroli w zakresie eksploatacji kopalin nie podlegających prawu górniczemu,
  21. prowadzenie targowisk – nadzór, utrzymanie, inkaso należności,
  22. zadania z zakresu budownictwa drogowego,
  23. budowa i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów, i placów oraz nadzór nad ich eksploatacją,
  24. zaliczanie dróg do kategorii gminnych i wnioskowanie do zaliczania dróg do innych kategorii,
  25. wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych i lokalnych,
  26. wydawanie decyzji o podziale nieruchomości,
  27. prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem,
  28. wydawanie zaświadczeń z obowiązującego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
  29. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
  30. wydawanie decyzji zezwalających na wycinkę drzew w terenach nieleśnych
  31. wydawanie opinii o lokalizacji ogrodzeń
  32. wydawanie decyzji środowiskowych
  33. regulowanie stanu prawnego gruntów poprzez komunalizację
  34. wydawanie waruknów na wykonawstwo przyłączy wodno-kanalizacyjnych
  35. prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przeztrzennym gminy
  36. załatwianie spraw związanych z naruszeniem stosunków wodnych
  37. sprawowanie opieki nad zabytkami, współdziałanie w tym zakresie z konserwatorem zabytków
  38. prowadzenie spraw związanych z transportem drogowym
  39. prowadzenie spraw związanych z gospodarką odapadami komunalnymi
  40. prowadzenie i rozliczanie inwestycji - budowy, remonty
  41. pozyskiwanie funduszy na realizację inwestycji gminnych
  42. współpraca z ODR

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy / Kierownik referatu ds. inwestycji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-12-06
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 20

Obowiązki:

Nadzór, kontrola oraz kierowanie Urzędem Miejskim


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Referent ds ochrony środowiska, gospodarki przestrzennej i rolnictwa
Okres obejmowania stanowiska:
od 2009-07-14
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 14

Obowiązki:

Ochrona środowiska i zwierząt, planowanie przestrzenne

 


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Technik Administracji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-04-27 do 2016-10-26
Obowiązki:

Zamówienia publiczne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Referent ds inwestycji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2010-02-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 10

Obowiązki:

Zamówienia publiczne, drogownictwo, inwestycje gminne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. gospodarowania odpadami komunalnymi
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-02-11
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 10

Obowiązki:

Gospodarowanie odpadami komunalnymi


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds zamówień publicznych
Okres obejmowania stanowiska:
do 2014-11-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 10


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds gospodarki ziemią, nieruchomościami i mieniem
Okres obejmowania stanowiska:
od 1995-12-18 do 2019-02-21
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 14

Obowiązki:

Gospodarka ziemią, nieruchomosciami i mieniem gminnym


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kędzierska Irena
Data wytworzenia informacji:
2015-03-12
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2012-10-22