Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Referat ds. Inwestycji
Kierownik
Email
Informacje dodatkowe
Do zadań referatu rolnictwa i rozwoju gospodarczego należy:
- współpraca ze służbą weterynaryjna w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej,
- gospodarka gruntami,
- tworzenie zasobów gruntów na cele budowlane, ustalanie cen działek i ich zbywanie,
- zarządzanie zasobami gruntów komunalnych,
- ochrona terenów rolnych i leśnych,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
- dysponowanie środkami gospodarki gruntami i gospodarki mieszkaniowej
- dokonywanie sprzedaży zasobów mieszkaniowych,
- wydawanie zezwoleń na wcześniejsze zbycie nieruchomości przejętych w wieczyste użytkowanie,
- zarząd mieniem gminnym i wspólnotami gruntowymi,
- wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów komunalnych państwowym jednostkom organizacyjnym w zarząd,
- orzekanie o wygaśnięciu prawa użytkowania lub zarządu,
- sprzedaż, dzierżawa gruntów Skarbu Państwa zgodnie z zawartą umową z Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa,
- ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomości,
- wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości,
- zajmowanie nieruchomości na cele wojskowe i obronne,
- opracowywanie planów rekultywacji gruntów zdewastowanych i zdegradowanych,
- programowanie i prowadzenie przedsięwzięć w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej oraz nadzór nad gospodarką leśną,
- zadania z zakresu kanalizacji, zaopatrzenia w wodę, zaopatrzenia w energię elektryczną,
- sprawowanie nadzoru i kontroli w zakresie eksploatacji kopalin nie podlegających prawu górniczemu,
- prowadzenie targowisk – nadzór, utrzymanie, inkaso należności,
- zadania z zakresu budownictwa drogowego,
- budowa i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów, i placów oraz nadzór nad ich eksploatacją,
- zaliczanie dróg do kategorii gminnych i wnioskowanie do zaliczania dróg do innych kategorii,
- wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych i lokalnych,
- wydawanie decyzji o podziale nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem,
- wydawanie zaświadczeń z obowiązującego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
- wydawanie decyzji zezwalających na wycinkę drzew w terenach nieleśnych
- wydawanie opinii o lokalizacji ogrodzeń
- wydawanie decyzji środowiskowych
- regulowanie stanu prawnego gruntów poprzez komunalizację
- wydawanie waruknów na wykonawstwo przyłączy wodno-kanalizacyjnych
- prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przeztrzennym gminy
- załatwianie spraw związanych z naruszeniem stosunków wodnych
- sprawowanie opieki nad zabytkami, współdziałanie w tym zakresie z konserwatorem zabytków
- prowadzenie spraw związanych z transportem drogowym
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką odapadami komunalnymi
- prowadzenie i rozliczanie inwestycji - budowy, remonty
- pozyskiwanie funduszy na realizację inwestycji gminnych
- współpraca z ODR
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy / Kierownik referatu ds. inwestycji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-12-06
Godziny przyjęć i nr pokoju:
w godzinach pracy urzędu
pok. nr 20
Obowiązki:
Nadzór, kontrola oraz kierowanie Urzędem Miejskim
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Referent ds ochrony środowiska, gospodarki przestrzennej i rolnictwa
Okres obejmowania stanowiska:
od 2009-07-14
Godziny przyjęć i nr pokoju:
w godzinach pracy urzędu
pok. nr 14
Obowiązki:
Ochrona środowiska i zwierząt, planowanie przestrzenne
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Technik Administracji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-04-27
do 2016-10-26
Obowiązki:
Zamówienia publiczne
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Referent ds inwestycji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2010-02-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:
w godzinach pracy urzędu
pok. nr 10
Obowiązki:
Zamówienia publiczne, drogownictwo, inwestycje gminne
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. gospodarowania odpadami komunalnymi
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-02-11
Godziny przyjęć i nr pokoju:
w godzinach pracy urzędu
pok. nr 10
Obowiązki:
Gospodarowanie odpadami komunalnymi
(Pokaż pracowników archiwalnych)
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kędzierska Irena
Data wytworzenia informacji:
2015-03-12
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2012-10-22