Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Modliborzycach

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Organizacyjny
Kierownik
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań referatu organizacyjnego:

    1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu,
    2. zapewnienie zgodności działania Urzędu z przepisami prawa i obsługa prawna Urzędu,
    3. racjonalne gospodarowanie etatami i funduszem płac,
    4. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych, konserwatorów wodociągów, kierowców samochodów OSP,
    5. prowadzenie spraw związanych z:
      a) obsługą Rady Miejskiej,
      b) obsługą komisji stałych Rady Miejskiej
      c) radnych,
      d) obsługą jednostek organizacyjnych gminy,
    6. nadzór, koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków i listów obywateli,
    7. zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd,
    8. zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp i p.poż,
    9. prowadzenie kancelarii i archiwum Urzędu,
    10. przeprowadzanie ocen pracowniczych
    11. zapewnienie zadań – ich realizacji w zakresie zdrowia:
      a) zapewnienie odpowiedniego stanu zdrowotności mieszkańcom na terenie gminy,
      b) nadzór nad pracą SPZOZ w Modliborzycach,
      c) zatwierdzanie godziń pracy aptek,
      d) współdziałanie ze stacjonalnymi zakładami lecznictwa otwartego i domami pomocy społecznej w zakresie pomocy osobom zobowiązanym się do poddania leczeniu,
    12. zapewnienie realizacji zadań w zakresie oświaty, kultury i rekreacji:
      a) koordynowanie sieci szkół podstawowych, przedszkoli i innych placówek oświatowo- wychowawczych w dostosowaniu do potrzeb społecznych,
      b) przedkładanie Radzie Miejskiej gminnych planów w zakresie upowszechniania kultury, sportu i turystyki oraz rozwoju bazy materialnej tych placówek,
      c) organizowanie współdziałania w zakresie upowszechniania kultury i rekreacji z innymi jednostkami organizacyjnymi działającymi na terenie gminy,
      d) nadzór i kontrola nad działalnością programową bibliotek publicznych i ośrodków kultury,
      e) tworzenie i zapewnienie warunków do organizowania izb pamięci i miejscowych zbiorów muzealnych,
    13. prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym,
    14. nadzór nad miejscami pamięci narodowej,
    15. realizacja zadań wynikających z uchwały Rady Gminy Nr IV/15/90 z dnia 16.09.1990 r w sprawie przyjęcia do realizacji zadań z zakresu administracji rządowej.
    16. organizowanie prac komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi
    17. prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą,
    18. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    19. koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki zjawisk patologii społecznej
    20. sporządzanie i kontrola przygotowywanych aktów prawnych
    21. zapewnienie nadzoru prawnego podczas obrad sesji Rady Miejskiej
    22. obsługa informatyczna Urzędu

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik referatu Organizacyjnego
Okres obejmowania stanowiska:
od 1991-04-15
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. 19

Obowiązki:

Kierownik referatu Organizacyjnego, Działalność gospodarcza, obsługa Rady Miejskiej i stałych komisji Rady Miejskiej, Wybory, Kadry


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Informatyk
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-04-20
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. 19

Obowiązki:

Obsługa informatyczna, administracja siecią LAN, stroną internetową oraz biuletynem informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Modliborzycach.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Radca Prawny-Obsługa prawna Urzedu Miejskiego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-01-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

wtorek

pok. nr 9

Obowiązki:

Obsługa prawna Urzedu Miejskiego


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. obsługi kancelaryjno-technicznej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2009-01-16
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 8

Obowiązki:

Obsługa sekretariatu, środki trwałe.


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik
Okres obejmowania stanowiska:
od 2008-04-01 do 2016-08-31
Godziny przyjęć i nr pokoju:

w godzinach pracy urzędu

pok. nr 12

Obowiązki:

Nadzór, kontrola oraz kierowanie Referatem


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Błojda Irena
Data wytworzenia informacji:
2015-03-12
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2012-10-22