Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Referat Organizacyjny
Kierownik
Email
Informacje dodatkowe
Do zadań referatu organizacyjnego:
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu,
- zapewnienie zgodności działania Urzędu z przepisami prawa i obsługa prawna Urzędu,
- racjonalne gospodarowanie etatami i funduszem płac,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych, konserwatorów wodociągów, kierowców samochodów OSP,
- prowadzenie spraw związanych z:
a) obsługą Rady Miejskiej,
b) obsługą komisji stałych Rady Miejskiej
c) radnych,
d) obsługą jednostek organizacyjnych gminy, - nadzór, koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków i listów obywateli,
- zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd,
- zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp i p.poż,
- prowadzenie kancelarii i archiwum Urzędu,
- przeprowadzanie ocen pracowniczych
- zapewnienie zadań – ich realizacji w zakresie zdrowia:
a) zapewnienie odpowiedniego stanu zdrowotności mieszkańcom na terenie gminy,
b) nadzór nad pracą SPZOZ w Modliborzycach,
c) zatwierdzanie godziń pracy aptek,
d) współdziałanie ze stacjonalnymi zakładami lecznictwa otwartego i domami pomocy społecznej w zakresie pomocy osobom zobowiązanym się do poddania leczeniu, - zapewnienie realizacji zadań w zakresie oświaty, kultury i rekreacji:
a) koordynowanie sieci szkół podstawowych, przedszkoli i innych placówek oświatowo- wychowawczych w dostosowaniu do potrzeb społecznych,
b) przedkładanie Radzie Miejskiej gminnych planów w zakresie upowszechniania kultury, sportu i turystyki oraz rozwoju bazy materialnej tych placówek,
c) organizowanie współdziałania w zakresie upowszechniania kultury i rekreacji z innymi jednostkami organizacyjnymi działającymi na terenie gminy,
d) nadzór i kontrola nad działalnością programową bibliotek publicznych i ośrodków kultury,
e) tworzenie i zapewnienie warunków do organizowania izb pamięci i miejscowych zbiorów muzealnych, - prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym,
- nadzór nad miejscami pamięci narodowej,
- realizacja zadań wynikających z uchwały Rady Gminy Nr IV/15/90 z dnia 16.09.1990 r w sprawie przyjęcia do realizacji zadań z zakresu administracji rządowej.
- organizowanie prac komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi
- prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki zjawisk patologii społecznej
- sporządzanie i kontrola przygotowywanych aktów prawnych
- zapewnienie nadzoru prawnego podczas obrad sesji Rady Miejskiej
- obsługa informatyczna Urzędu
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik referatu Organizacyjnego
Okres obejmowania stanowiska:
od 1991-04-15
Godziny przyjęć i nr pokoju:
w godzinach pracy urzędu
pok. 19
Obowiązki:
Kierownik referatu Organizacyjnego, Działalność gospodarcza, obsługa Rady Miejskiej i stałych komisji Rady Miejskiej, Wybory, Kadry
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Informatyk
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-04-20
Godziny przyjęć i nr pokoju:
w godzinach pracy urzędu
pok. 19
Obowiązki:
Obsługa informatyczna, administracja siecią LAN, stroną internetową oraz biuletynem informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Modliborzycach.
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Radca Prawny-Obsługa prawna Urzedu Miejskiego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-01-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:
wtorek
pok. nr 9
Obowiązki:
Obsługa prawna Urzedu Miejskiego
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. obsługi kancelaryjno-technicznej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2009-01-16
Godziny przyjęć i nr pokoju:
w godzinach pracy urzędu
pok. nr 8
Obowiązki:
Obsługa sekretariatu, środki trwałe.
(Pokaż pracowników archiwalnych)
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Błojda Irena
Data wytworzenia informacji:
2015-03-12
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2012-10-22